goalgo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek yönetici sizseniz alamazsınız. Grubunzda ikinci bir yönetici var mıydı? Varsa yeni açacağınız hesabı yönetici olarak ekletebilirsiniz.
Yönetici hesabı o tekti hocam başka bir çaresi varmıdır hocam acaba