Konu
Yılbaşı bileti alan var mı?
31-12-2021, 21:11:28
#15
Almeba
Ben normal de param olursa sadece çeyrek alırdım onu da hem param kısıtlı olduğu hem de firma el değiştirdiği için almıyorum artık .
Döndüğünü düşündüğümüz dolaplar malum