Geçmiş olsun kardeşim, yıllardır bu hastalık gözümde 3 defa lazer oldum hastalık ilerlemesi için, görmede şu an sorunun yoksa söylemezsen muayene sırasında sorun olmaz , ama benim gibi söylersen bende keratakonus var dersen askeri hastaneye gönderiyorlardi önceden şimdi bilmiyorum , söylersen kısacası muaf kalma durumu %80, ha bu arada gözlerini sakin ovalama daha da bombe olmasın
@ayintap27; sağol kardeşim. küçüklükten kalan alerjik astımımda var . askerliğe gitmek istiyorum ama sağlık sorunlarımın daha da kötüleşmesinden korkuyorum biri göz diğeri de akciğer niyetinde. istanbul da baktığımda sadece iki tane askeri hastaneye ulaştım ikisi de avrupa yakasında