Merhabalar 6 ay önce gözlerimi çizdirmeye gitmiştim. Sol gözümde 2 , sağ gözümde 1.25 derece miyop var .
Kornea kalınlığına baktılar ve bende kornea incelmesi olduğunu söylediler. Kornea kalınlığım 453 mikrom olduğunu öğrendik, haftaya tecilimi bozdurup askerliğe gitmeyi düşünüyorum acaba sizce askere gidebilir miyim veya muafiyet mi alırım ?