Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beyoğluna gidicez de belki 2.mekana da geçeriz diye düşündüm
Hocam yılbaşında da Beyoğlu'na gitmesin ya. La Noche 'a bekleriz