Yaptıkları güncelleme ile sadece bizlere değil kendine de zarar veriyor google. Çünkü arama sonuçlarında bazen saçma sapan sonuçlar çıkabiliyor. Bu sebeple yaptığı her ne ise ctrl+z yapmak durumunda kalacaklar. Saçmaladılar iyice..