"duygusal mod açıktır ondan belki"
durduk yere duygusal mod açılıyorsa kusura bakma hocam söylemek haddim değil ama kendinde dediğin gibi acilen postalamalısın seviyor isende kendisi geri geldiği takdirde bu konuyu konuşmalısın yerinde olsam konuşmaya tenezzül etmezdimde anlayışlı davranarak fikrimi belirtiyorum hocam