Hocam 30-35 saniye ayırıp konuyu okuyun mümkünse, dünyanın en iyi yazılımcısı bile olsa eğitim almaya karşıyım, herkesin tecrübesi kendine. Kendim nasıl öğrenebilirim diye soruyorum.
Şaka falan mı bu? Hayır şaka değilse cidden aşırı saçma bir konu. Eğitim almaya karşıyım diyorsun sonra kendim nasıl öğrenebilirim diyorsun. İnternette yer alan video da eğitim niteliğindedir makale de, doküman da, örnekler de. Arasında hiçbir fark yoktur. O zaman açacaksın IDE'yi rastgele tuşlara basıp çıkan önerileri deneye deneye ne işe yaradığını öğreneceksin çünkü kendin öğrenmek demek budur. Önce sen ne yazdığını ya da daha doğrusu yazdığının ne anlama geldiğini oku.