Hocam 30-35 saniye ayırıp konuyu okuyun mümkünse, dünyanın en iyi yazılımcısı bile olsa eğitim almaya karşıyım, herkesin tecrübesi kendine. Kendim nasıl öğrenebilirim diye soruyorum.