@newQne; Tekrar merhaba. Dediğin gibi google e-tabloları kurcaladım, gayet çok güzel, hoşuma gitti. Tüm listeyi aktardım, yalnız bir tek durumdan dolayı vazgeçmek zorunda kaldım, çünkü benim için çok önemli, arama yapma durumu. Normalde ctrl+f yapınca arama yapıyorsun, ama excel dosyasındaki tüm içeriklerde arama yapıyorsun, sadece sütunun içindeki içeriklerde arama yapamıyorsun. Örneğin masaüstündeki listede C sütununda sadece kişilerin ismi ve D sütununda ise kişilerin soy ismi yazıyor diyelim. Sadece C sütununu seçip ctrl+f yapınca, sadece o sütun içindekileri arıyor, ama e-tablolarda bu olmuyor ya da ben bilmiyorum. Eğer böyle bir şey varsa söyler misin?
Kolonu seçip, CTRL F yerine CTRL H yapın.
Ara kısmı "Belirli aralık" olduktan sonra sadece ilgili kolonda aratma yapmış olursunuz.