Bende Doları bozdum ve pişman oldum. Zarar etmedim ama şuandan itibaren yine yükseliyor. Eğer bu yükseliş devam ederse daha TL'ye kesinlikle bir daha güvenmem.
Kur korumalı vadeli hesap çıkarmışlar tuhaf bir şey kimse ne olduğunu anlamadı. Onu haftalık - 15 günlük - aylık şekilde yapıp önce bir insanları alıştırmaları lazım, Kimse anlamadığı bir sisteme 3 ay parasını rehin bırakmak istemez.