Öncelike geçmiş olsun konuyu baştan sona okudum savcılığa gitmeniz iyi olmuş bundan sonraki süreçte en ufak bir hareketinde direk şikayetçi olun savcılıkta suç duyurunuz olduğu için bu sizi dahada güçlendirecektir tabi savcının ifadeye çağırdığında nasıl konuştuğuda önemli bir daha yaparsan içeri alırım demesi yeterlidir