Avrupalıların bir geleneği olduğu için Türkiye de pek görülmüyor. Bu yüzden avrupalılar bu konuda oldukça pis. Yani insanlar avrupa sokaklarının o kadar temiz olduğunu düşünmesin, aynı durumlar onlarda da var ve yatak odalarına kadar ayakkabı ile giriyorlar. Pis insanlar .d