Evinde ayakkabı ile gezenlere bir kaç sorum var.
1-Evinde ayakkabı ile gezmek rahatsız etmiyor mu?
2-Bizim ayakkabılık bile toz toprak çamur olurken dışardan evine ayakkbı ile girenler nasıl temiz! olabiliyor.
3- Dışarda tuvalet veya köpek dışkısı vs basıp farketmeden eve girdiğiniz oldu mu?
4- Sabah giydiginiz ayağınızdaki ayakkabı geceye kadar leş gibi çorabınızı kokutmuyor mu?
5- Yoksa sadece dizi/filmlerde veya siyasi partilerdeki kişilerin davranışları ile mi sınırlı?
Hayatımda kimseyi bu şekilde birebir görüp soramadıgım soruları sorayım bari... Bir çok kişinin de aklına gelmiştir bu tarz sorular.
Sevip saygı duyduğum bir büyüğüm evine davet etmişti. Yaşlı biriydi. Eve girerken kapıda ayakkabılarımı çıkartmaya kalktım ki, daha çıkartmadan
"Ben senin çorap kokunu çekmeye mecbur muyum? ayakkabı ile gir!"
Dedi, bende de; "peki" dedim ayakkabıları çıkartmadan girdim : )) Mekanı cennet olsun sevgiili Feyzi bey.. Hayatımda güzel izler bırakan insanlardandı..
Evdeki temizlik konusuna gelince, kapıda zaten paspas var ona silip giriyorduk eve. Ayrıca rutin temizliğe gelen temizlikçisi vardı.