Hocam genelde zenginlerde var o olaylar. Çünkü evinin önünden arabayla binip işine vs gidiyor sonrasında yine arabayla dönüyor. Ayakkabıları da çok pisletmiyorlar herhalde. Garip geliyor bana açıkçası multi milyoner bile olsam yine o ayakkabıları çorapları çıkartıp cekyatima uzanır dizimi izlerdim 🤣