bir arkadaşla ticaret yapmak istiyorum ama tutturmuş benım ticaret puanım daha yüksek senden diye.
ya arkadaş sana domaini iletmişim hostıngı iletmişim. sadece lisans kalmış
ödemeyi geçin lisansı da ileteyim yok diyor illallah ettirdi. bugune kadar nerede görülmüş ilk yazılımı ileteyim. sonra da ödemeyi geçeyim. böyle güzel kafayı nereden buluyorsunuz
moderatörle bile ticaret yaptık xx.xxx önce ödeme sonra ürün. ticarette de önce ödemedir sonra üründür.