seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin yine iyi bana gelip site kapısı kapalı dediler. Sitenin 3 girişi var ve hiçbirinin kapısı yok
Şubeye gittim bu sefer kimliğin geçersiz 2. alıcının kimliğini ver dedi 2. Alıcı kimliği verdim bu da geçersiz dedi. Tartışma çıkarıp müdürlerini çağırdım anca öyle alabildim. Biraz bağırıp çağırınca hemen hallediyorlar
İlla hır gür mü çıkaralım yani gerçekten tartıştığımda tartışırım...