Ben zaten yıllardır tavsiye etmiyorum bütün şubeleri aynı benim kargom araca sığmadı diye ertesi gün veririz dediler aktarmada bıraktılar bide sordugum zaman pişkin pişkin gülerek araca sığmadı diyor benim sorunummu