ihsnhmrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar, kendisi ile bir bot üzerine tanıştım. Ticari anlayışı ve İnsani ahlakı nedeniyle ve benimde ömrümde ilk kez olmak üzere gördüğüm bu denli nezakete bir teşekkür borcum var !
Bunuda hepinizin görmesi için yazıyorum..
Kendisine ve bize bu denli insanları kazandıran R10 yönetimine çok teşekkür ederim @LocatioFirst; Allah ayağına taş değdirmesin, yolu , bahtı açık olsun. Ne konuda olursa olsun hocamın çözebileceği her konuda onunla çalışmanızı şiddetle tavsiye ederim.
hocam ne güzel dilekler böyle bunlar çok teşekkür ederim İnsanı insana bağlayan muhabbettir hocam, sizle tanıştığımızdan beri muhabbettinizde bir kusur görmek bir yanda dursun, anlayışlı ve içten tavrınızla çalışmaktan keyif aldım sizle. Keşke herkes sizin gibi bir ahlaka sahip olsa. Allah sizin de yolunuzu açık etsin hocam çok teşekkür ederim.