Merhaba dostlar, kendisi ile bir bot üzerine tanıştım. Ticari anlayışı ve İnsani ahlakı nedeniyle ve benimde ömrümde ilk kez olmak üzere gördüğüm bu denli nezakete bir teşekkür borcum var !
Bunuda hepinizin görmesi için yazıyorum..
Kendisine ve bize bu denli insanları kazandıran R10 yönetimine çok teşekkür ederim
@LocatioFirst; Allah ayağına taş değdirmesin, yolu , bahtı açık olsun. Ne konuda olursa olsun hocamın çözebileceği her konuda onunla çalışmanızı şiddetle tavsiye ederim.