@sosyolog; bence e- şeklinde başlayan alan adları dikkat çekiyor. İlgi çekmesi anlamjnda iyi kanımca. 🙂
İyi mi kötü mü kafam karıştı.Sağlıklı bilgi alamadım.
Kendi fikrime göre ilgi çekeceğini düşünüyorum hocam. 🙂 Çünkü e- şeklinde başlayan adlar aşinalık oluşturmuş durumda bence. 🙂