Selamalar, bir haftadır adsensede bir tık alamıyorum.
Görünürlüğünde problem yok.
Gösterim sayacı işliyor.
Ziyaretçiler inatla tıklamıyor galiba.
Hayır ben baktığımda güzel reklamlar da çıkıyor hiç kimsenin ilgisini çekmiyor olamaz diye düşünüyorum.
Reklam yerlerişimini değiştirdim ama yine değişen bir şey olmadı.