Ben iki yıldır kullanıyorum takıldığınız yer olursa yazabilirsiniz şirketteki çoğu kişiyi e tabloya geçirdim çok faydasını göreceksiniz
Bütün çalmalarıjm mobilize şuan her yerden ulaşıyorum diğer türlü çok uğraşırsınız
PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@newQne; bunu bilmiyordum, yalnız sürekli listeden işlemler yapmak durumundayız. Google tabloları bir kurcalayım, tarafımca uygun olursa odada anlatayım, ona göre hareket ederim. Teşekkürler. Yalnız bu şekilde bir çözüm olamaz mı? Örneğin sadece şu ip adresine bağlı pcler listeyi görebilir gibi.