Kripto paralar yüzünden oluyor hep diyip, yasaklanmasını isteyenlerin iddaa'dan ne aileler battı, ne canlar gitti hiç haberi yok sanırım. Diğer arkadaşların yazdığı gibi sen dolmuş şoförüsün ya, 3 tane de çocuğun var. Hangi akla hizmet tüm paranı birilerinden duyduğun bir şeye yatırıyorsun. Olan garibim çocuklara ve kadına olmuş, geride kalanlara Allah sabır versin.