Son zamanlarda intihar ve bu tarz şeyler çoğaldı çünkü insanlar mutsuz hayatta kalabilmek adına çalışıyorlar yaşıyorlar. Öyle benim hobim vs olayı yok eğlenmek olsun gülmek lüks oldu. Herkesin tek derdi var nasıl geçinebilirim. Zenginler çok zengin fakirler çok fakir oldu aradaki o orta kesim kalmadı. Umarım kısa sürede bu ekonomik buhranı atlatırız ne diyim ki.