batuhan_6060 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte bak kendinde söyledin ''bilene'' dedin dimi, 1000 kşiden kaç kişi işi biliyor, sen ve senin gibiler, zaten fazla da yoktur, diğerleri ne yapacak, konudaki gibi ya cinayet yada intihar.
benim param bankada değil evde kasada yani elimle tutuyorum.
tamam hocam o zaman her ticaretenizide elden yapıyorsunuzdur. bilmek çok zor birşey değil tek gerekn şey öğrenmek. öğrenmek zor birşey değil. neyse hocam
unutmadan söyleyeyim e(online)-ticaret projenizde başarılar.