Hiç pişman olma hocam, hayrını gör güle güle kullan. Böyle çakallar hayatımızın her yerinde, her alanında var maalesef. İçini rahat tut, eğer kötü düşünürsen her şey kötüye gider. Sen kredi çektin, arabanı temizce aldın, mis gibi bineceksin. Hiç pişmanlık duyma, çektirsin git (rahatça sövemiyomda ama siz benden daha çok sövmüşsünüzdür) o yüzden takmayın bile. Hiçbir zaman umursamam öyle insanı, kafanıza taktığınıza değmez.
Evet hocam haklısın teşekkür ederim vala adam sanki sevgilim gibi trip atıyor birde o komiğime gitti sanki onu cok umursuyormuşum gibi