bende aynı senin gibiyim hocam şok oldum gerçekten arabada dönerken okadar sinirlendim ki anlatamam ben estim gürledim tek bir laf edemedi uzatmayalım diyip durdu bende benimle bir daha muhatap olma dedim.Valla sinirle elimden bir kaza cıkacaktı para için bu denli değişebilen insanları gördükce soguyorum vala arabayı aldıgıma pişman etti adam ya
Hiç pişman olma hocam, hayrını gör güle güle kullan. Böyle çakallar hayatımızın her yerinde, her alanında var maalesef. İçini rahat tut, eğer kötü düşünürsen her şey kötüye gider. Sen kredi çektin, arabanı temizce aldın, mis gibi bineceksin. Hiç pişmanlık duyma, çektirsin git (rahatça sövemiyomda ama siz benden daha çok sövmüşsünüzdür) o yüzden takmayın bile. Hiçbir zaman umursamam öyle insanı, kafanıza taktığınıza değmez.