siz bankadaki paranızı el ile tutuyormusunuz? hocam boş konuşuyorsunuz el ile tutuluyor yada tutulmuyor başlarım el ile tutulmasına o para varsa var kardeşim. sen çağın 1 yüzyıl gerisinde kalmışsın. gayette güvenli bir yatırım ama bilene.
işte bak kendinde söyledin ''bilene'' dedin dimi, 1000 kşiden kaç kişi işi biliyor, sen ve senin gibiler, zaten fazla da yoktur, diğerleri ne yapacak, konudaki gibi ya cinayet yada intihar.
benim param bankada değil evde kasada

yani elimle tutuyorum.