ustam ben kafadan atmıyorum, ekonomist denen kişilerden duyduklarımı söylüyorum ve bence doğru söylüyorlar.
elle tutulmayan birşeye para yatırılmaz bu her zaman böyledir.
tamam yatırırsın ama karşı taraf fişi çektiği zaman iş biter.
güvenli bir yatırım değil coin işi.
siz bankadaki paranızı el ile tutuyormusunuz? hocam boş konuşuyorsunuz el ile tutuluyor yada tutulmuyor başlarım el ile tutulmasına o para varsa var kardeşim. sen çağın 1 yüzyıl gerisinde kalmışsın. gayette güvenli bir yatırım ama bilene.