Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben whatsapp denedikten sonra telegramdan yazdim cevap verdi. Kendisi de size yazmami istedi lakin bu tarz durumlarda araci olmayi dogru bulmadigimi, isteyen kisi diger opsiyonu deneyebilecegini soyledim. Konudaki WP ve Telegramdan yazabilirsinizi Telegram olarak duzelttigimi soyledim.

Amacım polemik yaratmak veya kisiyi savunmak degil sadece basimdan gecen durumu ve sureci aktarmak istedim. Umarim kisi magduriyetinizi giderir.

10:50 de telegramdan yazdım ancak cevap alamadım telegram kullanıcı adı larcyk doğrumudur hocam. Kendisi ile görüşüyorsanız cevap vermesini söyler misiniz lütfen