A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profilimi ziyaret edin. adsense satışı için yaptığım 3 5 trade puanı dışında diğer tüm trade puanlarını ben insanlardan hizmet alarak, onların bana trade puanı atmaları ile o şekilde alışveriş yaptım.
R10da hizmet vermek türü işler küçük işler. Benim daha büyük planlarım var
Yorumum da alınmanızı gerektirecek bir şey söylemedim. Bende farklı mecraları denemeyi ve test etmeyi severim. Ama biliyoruz ki bot denilen şey hızlı reaksiyon getirdiği kadar bir o kadar olumsuz yönde durumları da beraberinde getirecektir. İnsanlar botlardan ne bekler, kendisinin manuel şekilde yaptığı işleri otomasyon olarak bir botun yapmasını. Bu gayet de ilgi çekici bir durum ama spam politikalarının artık her mecra da katı kuralları olduğu dönemlerdeyiz.

Bakın bende bu sıralar youtube üzerinden testler yapıyorum. Son getirdiği güncellemelerle ne gibi değişiklikler getirdiğini bulmaya çalışıyorum. Çok enteresan bir tecrübe ettim. Bu zamana kadar aynı kanallar da alt alta aynı linki açıklamalar da paylaşıp sıkıntı yaşamazken son zamanlar da tüm kanallarım teker teker kapanmaya başladı. En az 30 - 40 tane kanaldan bahsediyorum ki içlerinde toplam da 6000 civarı video vardı. Şimdi ise bu link sayısını teke düşürdüm ve hala daha kanallarımın kapanmadığına tanık oldum ( Tabi hala daha deneme aşamalarındayım. Belli olmaz )

Yani demek istediğim spam politikalarına karşı belli başlı önlemler alınmasında bir sorun yok. Sorun bunu kalıcı hale getirebilmekte. Bunu yaparsanız r10'daki bir çok program gibi yukarılar da olursunuz. Büyük projenizi bekliyoruz, buralardayız. Elbet çıktığı vakit göreceğiz hocam