MOT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Konu başlığı atma biçminiz kadar Tweet atma şeklinizde böyle ilgi çekici ise trafiğe ulaşmanızın sizi zorlamadağını düşündüm.
Ama R10 ile şöyle bir kıyaslama yapabiliriz. Şayet bu tarz yanıltıcı ve aldatıcı paylaşımlar ile trafik çekip konu harici başka türlü bir yere bağlantı verirse spam nedeniyle hesabın kapatılacağını düşünüyorum R10'da ise bu tarz durumlar da aksi olmadıkça bir ban sebebi yoktur.