Merhabalar,
Konu başlığı atma biçminiz kadar Tweet atma şeklinizde böyle ilgi çekici ise trafiğe ulaşmanızın sizi zorlamadağını düşündüm.
Ama R10 ile şöyle bir kıyaslama yapabiliriz. Şayet bu tarz yanıltıcı ve aldatıcı paylaşımlar ile trafik çekip konu harici başka türlü bir yere bağlantı verirse spam nedeniyle hesabın kapatılacağını düşünüyorum

R10'da ise bu tarz durumlar da aksi olmadıkça bir ban sebebi yoktur.