Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ortam bozuk.
Hele yılbaşında İstanbul'da yağmur filanda yok herkes dışarıda olacaktır dikkat edin.
Ben sizin yerinizde olsam alırım eve yiyecek bir şeyler açarım güzel bir film o şekil yılbaşına girerim.
Haklısınız hocam fakat bir mekanda olacağımız için sıkıntı olacağını düşünmüyorum