İş modeli size bağımlı gibi duruyor. Kendiniz de belirmişsiniz başkası ürettiğinde problemler yaşadığınızı. Yarın yurtdışına gidince kimden tedarik edilecek ürün.
yine kendi atölyem duracak. İşimde tasarım ve fikir önemli olan sonrasında makineyi ayarlayınca seri üretim vasıfsız birisi de ürün çıkartabilmekte