bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ikisini de kazanırsam
Yani yüksek ihtimal seçim yapmak zorunda kalırsın. Zaten kazansan bile hiçbirine gitmeme gibi bir hakka sahipsin. İkisini kazanırsan birini seçersen diğerine de gitmezsen.
Bu durum bu arada hiçbir sorun teşkil etmiyor. Sınava girip kazananlar vazgeçebiliyor ve isterse tekrar girebiliyor sınava. Polis, Jandarma ve Astsubaylık için geçerlidir dediklerim.