Normalde bu işleri biz eskiden şöyle yapardık, ucuza cs:go veya dota skini alırdık, onları markette satıp bakiye yapardık, ardından kalan bakiyeyi %25-35 arası indirim ile satıp kazanç sağlardık. 100 lira bakiye yükleyip 50 liraya satmazdık. Azıcık mantığı olan bu işin içinde bir durum olduğunu anlar. Hatta forumda geçen aylarda bir arkadaş konusuna yazan ilk 3-5 kişiye bedava 100 liralık istediği oyunu yolluyordu, sanırım çalıntı kart ile ne kadar sürede silineceğini öğrenmeye çalışıyordu, o oyunlar 3 gün sonra silindi. Forumda maalesef çalıntı kart olayı bayağı dönüyor, envato temalarını indirim ile satanlar, oyun satanlar vb. Hatta şu forumda 14 yılda 1 kere dolandırıldım, o arkadaş aynı şekilde çalıntı kart ile bana tema satmış (%30 indirimli). Bu arkadaşlar o kadar pişkin ki 2 gün sonra kvkk diye r10 a mail atıp profilini de sildirecek. Bir yerlerden do-landırıcı falan yazarsanız sizi avukata verecekler. Böyle pislikler dolu forumda. Patlayana kadar abi sonra bir bakmışsınız +44 lü numaralardan küfür yiyorsunuz.