kali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dediğiniz gibi döngünün içine sokuyorum, kullanıcı her sayı girdiğinde işlemi yapıyor fakat sorun şurada; Çıkarma işlemi için sayıyı 30 girdi diyelim default olarak 0'dan 30'u çıkarıyor ve - 30 ile başlıyor işlem. Toplamada sıkıntı yok fakat çıkarma, çarpma ve bölmede sıkıntı oluyor bu sebeple.
Tamam işte döngünün dışında dada kodun başında yani sayı istemeniz lazım kullanıcıdan