hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
#include <stdio.h>  
#include <stdlib.h>



   int main()
   {
      int a,b,sonuc;
      char secim;

      printf ("ilk sayıyı giriniz = ");
      scanf ("%d",&a);
      fflush(stdin);

     printf ("işlem seciniz[+ , - , * , /]..");
     secim = getchar();
     printf ("ikinci sayıyı giriniz.. ");
     printf ("%d %c  ",a,secim);
     scanf("%d",&b);

     switch(secim)
      {
      case '+' :
          sonuc = a + b;
          printf("Toplama işleminin sonucu %d'dir..",sonuc);
      break;

      case '-' :
          sonuc = a - b;
          printf("Çıkartma işleminin sonucu %d'dir..",sonuc);
      break;

      case '*' :
          sonuc = a * b;
          printf("Çarpma isleminin sonucu %d'dir..",sonuc);
      break;

      case '/' :
          sonuc = a / b;
          printf("Bölme işleminin sonucu %d'dir..",sonuc);
      break;
      default :
      printf ("Lutfen belirtilen karakterlerden biriniz secin");
      }

     printf(" enter tusuna basınız");

      fflush(stdin);
      getchar();
      return 0;
  }
hocam güzelce yazmış kodu aynı zamanda şöyle bir şeyde yapabilirsin. İf içinde ilk sayı( a değişkeni olsun) ikinci sayıdan(b değişkeni olsun) küçükse yani if( a < b){ b-a;} b değişkeninden a değişkenini çıkartabilirsin. Kolay gelsin