#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int main()
{
int a,b,sonuc;
char secim;
printf ("ilk sayıyı giriniz = ");
scanf ("%d",&a);
fflush(stdin);
printf ("işlem seciniz[+ , - , * , /]..");
secim = getchar();
printf ("ikinci sayıyı giriniz.. ");
printf ("%d %c ",a,secim);
scanf("%d",&b);
switch(secim)
{
case '+' :
sonuc = a + b;
printf("Toplama işleminin sonucu %d'dir..",sonuc);
break;
case '-' :
sonuc = a - b;
printf("Çıkartma işleminin sonucu %d'dir..",sonuc);
break;
case '*' :
sonuc = a * b;
printf("Çarpma isleminin sonucu %d'dir..",sonuc);
break;
case '/' :
sonuc = a / b;
printf("Bölme işleminin sonucu %d'dir..",sonuc);
break;
default :
printf ("Lutfen belirtilen karakterlerden biriniz secin");
}
printf(" enter tusuna basınız");
fflush(stdin);
getchar();
return 0;
}
hocam güzelce yazmış kodu aynı zamanda şöyle bir şeyde yapabilirsin. İf içinde ilk sayı( a değişkeni olsun) ikinci sayıdan(b değişkeni olsun) küçükse yani if( a < b){ b-a;} b değişkeninden a değişkenini çıkartabilirsin. Kolay gelsin