Genel anlamda özet geçmek gerekirse,
Adınıza kayıtlı tüm faturalar zamanında ödenmeli.
Kredi kartlarınızla sık sık taksitli alışveriş yapmalısınız miktar önemli olmadan.
Kartlarınızı düzenli olarak ödemelisiniz. (asgarisi veya dönem borcu)
Kredi kartı limit/borç durumu %50 civarında olmalı.
EDIT: Hiç bir zaman kredinizi, taksitli nakit avansınızı taksit sayısı bitmeden kapatmayın. Örnek: 24 aylık kredi çekip 6-7 ayda kapatırsanız sözleşmeye uymadığınız için kredi puanınız hatrı sayılı şekilde düşer.
Sürekli başvuruda bulunmayın belli bir sayı başvuru yapıp red alırsanız kredi puanınız hatrı sayılı şekilde düşer.