Ben sevgilimle sigarayı bıraktığı ve kendine saygısı olmaya başladığı için sevgili olmuştum. Bence bir ömür düşündüğünüz kişi daha bunu yapamıyorsa olmanın anlamı yok. Ne kadar yalan söylerse bir insan psikolojisi bilimi ve biyolojiye göre daha sonra tekrar söylemesi çok daha kolay oluyor.
Takılmayın derdim ama burada belli bir güven sorunu var