merhabalar öncelikle. 2-3 hafta öncesine kadar bilindik methodlarla sorunsuz mail açıyordum fakat son zamanlarda sürekli onaya düsüyor, 1 tane bile açmıyor. Bu konuda yardım eden olursa cûzi bi miktarda ödül vermek isterim. Teşekkürler..