Benim prensibime göre kırmızı çizgini bir kere aşmasına izin verirsen, her zaman izin vermiş olursun.
Kırmızı çizgiler de aşılır önemli olan bunu nerde kabul ettiğinizdir çünkü hatasız olan yanılmayan hataya düşmeyen bir tek insan kulu yoktur.
+ çok sorun yaşadığım insanlara hayatımda çok yer vermedim. Burda bence öncelikle siz kendinizi sorgulamalısınız. Siz ne istiyorsunuz? Düzeyli bir ilişki mi ? Veya evlilik mi düşünüyorsunuz ? Bunları derleyip öyle kararlar vermelisiniz.