Somuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında benim derslerim gayet iyi sınıf 2.siyim ama işte maddi olanaksizliklar
Ne gibi maddi sıkıntılar dost ?
Okul giderlerinim karşılayamıyorsun ? Yoksa ailen için çalışman mı gerekiyor? Evin bütçesine katkı yapmak içinmi bırakıyorsun.