Ayda yılda bir patlatılıyor, doğru zamanda 10x girdiğiniz pozisyon kolay kolay likidite olmaz. O ayda yılda bir de size denk gelme ihtimalinden dolayı küçük paralarla oynanmalı zaten. Pump vs yakaladığınıza adınız kadar eminseniz büyük parayla girilir. Bugün Audius'un yaklaşık 3 dolar olacağı aşikar mesela, ama tabi piyasa komple düşmez ise. Bu komple düşme veya kötü haber çıkma ihtimali nedeniyle büyük giremiyoruz mesela. :P