Maddi sorunları bir şekilde aşman lazım. R10'daysan internetten gelir elde edebileceğin çok sayıda kapı hakkında da bilgin vardır diye düşünüyorum. Ben de Lisede okuldan kaçtım sınıfta kaldım ikinci sene yine sınıfta kaldım bilerek. Sonra işe girip çalıştım ama çok pişman oldum. 4 Yıl ardından sonra yanlış yaptığımı farkettim. Hırsla açık liseye kaydoldum ve bitirdim. Ardından bir kız arkadaşım oldu Ege Üniversitesi'nde. Üniversite sınavına hazırlandım nasip Ege Üniversitesi'ni kazandım ve okumaya başladım. Kızdan ayrıldım ama okula devam ettim tabi

Ege Üniversitesi'ne girip lisans mezunu oldum. O okul sayesinde şuan evli olduğum eşimle tanışma imkanım oldu. Şuuan çevremde dost bildiğim kim varsa hep üniversiteden. Okul sürecinde hem çalıştım hem de eğlendim, tadını çıkardım okulun. İyi düşünün.