@WhySakaL; ne üzerine site yaptınız? Adsense kazançlarını merak ettim de. Kazanç konusunda bende de sıkıntı olmuştu hocam. Benim admobdandı kazanç. Çok az görünüyordu. Çözme işini erteledik derken gıogle play politikayı yeniledi. Biz geride kldık. Cihaz yetersiz kaldı falan. Adsense'e daha sonra geçmeyi düşünüyorum site yapıp. 🙂