yaptiginiz isin fiyati nedir ederi nedir bilmiyorum ancak acikcasi 900₺ dan 750₺ ye dustukten sonra sen ne verirsen soylemini dogru bulmuyorum. cunku bir isin bir bedeli vardir evet indirim taksit uygulanabilinir gerekli yardim yapildiktan sonra istenen fiyattan vazgecilmemeli. cunku vazgecmeniz yaptiginiz isin degerini dusurur ayrica karsi tarafa ya demek ki ederi 300-500₺ mus ama benden 900₺ istedi ortada bir aldatma var demek ki diye dusundurur.
Ne demek istediğinizi gayet iyi anladım, katılıyorum. Açıkçası ücret vs. konuşmalarında pek iyi değilim, hani bilmiyorum bu problem benden kaynaklı muhtemelen ama dediğiniz gibi yapmak doğru olurdu muhtemelen. Fikriniz için teşekkürler.