API yazmışsın, zaman ayırıp baya baya bildiğin özel bir yazılım yapmışsın. Her nekadar ülkemizde yurtdışı gibi yazılımcılıkta saat ücreti alt yapısı oturmasa da bence istediğin ücret gayet mantıklı. Asla uçuk değil, hatta uygun bile.

Ayrıca, benzer durumlar yaşadım çok kez. Arkadaşlar, dostlar web tabanlı işleri olduğunda bana geliyor, onları dinliyor, süre veriyor ve en sonunda şimdi bu işin bir de ücret kısmı var diyerek daha en başında konuşuyorum. Hatta çoğu kez de tutarın yarısını peşin alıyorum, bu konuda prensip sahibi olduğumu hatırlatıyorum. Tavsiye ederim 👍