Hocam 6 günlük çalışma için 900TL'lik bir ücret şaka gibi. Ben bu kadar emek verdiğim bir işe en azından 2-3 bin isterdim ki hakkınızdır. Bence arkadaşınız, arkadaşlığınızı fazla zorlamasın ortada bir emek var ve yazıktır o kadar çalışmalara.